
Norwegian snur etter kundekritikk om bestillingsside
3 dager siden siste oppdatering
1 min lesetid
3 dager siden siste oppdatering
1 min lesetid
Flyselskapet Norwegian har reversert endringer på sin bestillingsside etter omfattende kundekritikk mot den nye visningen. Opprinnelig presenterte siden reiser etter varighet, noe som skapte frustrasjon og førte til at selskapet nå går tilbake til den tidligere løsningen.
Norwegian har besluttet å gjeninnføre den opprinnelige bestillingssiden etter at en nylig oppdatering møtte sterk motstand fra kundene. Tidligere ble flyavganger sortert etter avreisetid, men en endring førte til at reisevarighet ble den styrende faktoren for rekkefølgen.
Denne justeringen ble av flere kunder beskrevet som "helt krise" og "rot", med spørsmål om hensikten var å skjule de billigste billettene. Flyselskapet forklarte innledningsvis at endringene skulle gi økt fleksibilitet og forberede for fremtidige digitale tjenester, og hevdet at de fleste bestilte som normalt.
Reisenettstedet Flysmart24 melder nå om snuoperasjonen, som bekreftes av Sara Westphal Emborg Neergaard, Norwegians landssjef for Danmark. Hun uttaler at selskapet har mottatt "nyttige tilbakemeldinger" og "verdifull innsikt" som vil bli brukt i videre utvikling, med mål om å forenkle bestillingsopplevelsen for kundene.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!