Nyhetssaker
TV2 nyheter: Kunde fikk refundert defekt Oura-ring etter lang ventetid hos Elkjøp
Artikkel

Kunde fikk refundert defekt Oura-ring etter lang ventetid hos Elkjøp

3 måneder siden siste oppdatering

3 min lesetid

TV2 logo

Kort oppsummert

  • Frode Molund Haugen kjøpte en Oura-ring fra Elkjøp som sluttet å fungere etter kort tid.

Sammendrag

Frode Molund Haugen kjøpte en Oura-ring fra Elkjøp, men den sluttet å fungere kort tid etter. Haugen opplevde at Elkjøp forsøkte å reparere ringen, selv om det er kjent at disse ringene ikke kan repareres.

Etter flere frustrerende besøk og lang ventetid, kontaktet Haugen TV2 hjelper deg. Med hjelp fra Forbrukerrådet, har Elkjøp nå godtatt å heve kjøpet og refundere pengene til Haugen.

Elkjøp beklager at saken har tatt lang tid og bekrefter at Oura-ringer normalt erstattes, ikke repareres.

Kontekst