Nyhetssaker
TV2 nyheter: Kunde raser mot Power etter manglende levering og dårlig service
Artikkel

Kunde raser mot Power etter manglende levering og dårlig service

5 måneder siden siste oppdatering

4 min lesetid

TV2 logo

Kort oppsummert

  • Ane Albertsen opplevde leveringsproblemer fra Power etter å ha kjøpt varer for 70.000 kroner.

Sammendrag

Ane Albertsen fra Tromsø opplevde betydelige problemer med en leveranse fra Power etter et større innkjøp av hvitevarer og elektronikk. Leveringen ble forsinket, og vaskemaskinen manglet da varene endelig ankom.

Albertsen måtte selv sørge for innbæring av tunge varer. Etter gjentatte feil fra Power sin side, valgte hun å kjøpe en ny vaskemaskin fra en annen leverandør.

Forbrukerrådet ga sin fulle støtte til Albertsen i saken. Power har beklaget situasjonen, refundert hennes utlegg og tilbudt kompensasjon for ulempene.

Kontekst