Nyhetssaker
TV2 nyheter: Skeidar-kunder raser over manglende kundeservice
Artikkel

Skeidar-kunder raser over manglende kundeservice

6 måneder siden siste oppdatering

4 min lesetid

TV2 logo

Kort oppsummert

  • Flere Skeidar-kunder opplever manglende respons og forsinkede leveranser.

Sammendrag

Flere kunder av møbelgiganten Skeidar er frustrerte over manglende kundeservice og lange leveringstider. Kunder rapporterer om at de ikke får svar på henvendelser via e-post, chat eller sosiale medier, og at leveringstiden på bestilte varer overskrides.

Forbrukerrådet bekrefter å ha mottatt mange henvendelser om Skeidar, hovedsakelig knyttet til forsinket levering. Skeidar beklager situasjonen og forklarer problemene med økt etterspørsel og forsinkelser hos leverandører.

De opplyser at de har iverksatt tiltak for å forbedre kundeservice og kontakte berørte kunder. Samtlige kunder som har vært i kontakt med TV2 hjelper deg har blitt kontaktet av Skeidar.

Kontekst