Flere kunder av møbelgiganten Skeidar er frustrerte over manglende kundeservice og lange leveringstider. Kunder rapporterer om at de ikke får svar på henvendelser via e-post, chat eller sosiale medier, og at leveringstiden på bestilte varer overskrides.
Forbrukerrådet bekrefter å ha mottatt mange henvendelser om Skeidar, hovedsakelig knyttet til forsinket levering. Skeidar beklager situasjonen og forklarer problemene med økt etterspørsel og forsinkelser hos leverandører.
De opplyser at de har iverksatt tiltak for å forbedre kundeservice og kontakte berørte kunder. Samtlige kunder som har vært i kontakt med TV2 hjelper deg har blitt kontaktet av Skeidar.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
6 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
3 måneder siden
TV2
4 dager siden
Dagbladet
2 måneder siden
e24
5 måneder siden
VG
3 måneder siden
e24
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
VG
2 måneder siden
Nettavisen
15 dager siden
Dagbladet
2 måneder siden
TV2
6 måneder siden
NRK