
Telenor hudflettes: Ektepar uten internett og TV i to uker
1 måned siden siste oppdatering
1 min lesetid
1 måned siden siste oppdatering
1 min lesetid
Tommy Wallin og hans kone har vært uten internett og TV i to uker, og uttrykker stor frustrasjon over Telenors manglende respons. Situasjonen er krevende i hverdagen, og ekteparet føler seg ikke tatt seriøst av telegiganten.
Tommy Wallin og hans kone på Minde har opplevd to uker uten internett og TV, noe som har ført til betydelig frustrasjon over Telenor. Til tross for gjentatte henvendelser til kundeservice, har ekteparet ifølge Wallin fått vage svar om at alt er i orden eller at saken skal undersøkes, uten at problemet er løst. Wallin beskriver situasjonen som uakseptabel og kritiserer Telenor for dårlig håndtering fra et så stort selskap.
Ekteparets hverdag er krevende uten tilkobling, og konens hjertestarter ble opprinnelig installert med krav om Wi-Fi-tilkobling, selv om en senere sjekk fra Haukeland indikerte at den fungerte likevel. Wallin føler seg ikke tatt seriøst og opplever at Telenor virker irritert når de ringer.
Telenor bekrefter nå at det foreligger en feil på adressen. Denne saken belyser utfordringer kunder kan møte med store teleoperatører når grunnleggende tjenester svikter over tid, og viktigheten av effektiv kundeservice.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!