Nyhetssaker
Nettavisen nyheter: Telia-kunder frustrerte etter TV 2-tap: Krever bedre kompensasjon
Artikkel

Telia-kunder frustrerte etter TV 2-tap: Krever bedre kompensasjon

4 måneder siden siste oppdatering

4 min lesetid

Nettavisen logo

Kort oppsummert

  • Telia-kunder er misfornøyde etter at TV 2-kanalene forsvant på grunn av manglende avtale mellom Telia og TV 2.

Sammendrag

Telia-kunder er frustrerte etter at TV 2-kanalene ble fjernet fra deres TV-pakker grunnet manglende enighet om en ny distribusjonsavtale. Kunder klager over manglende informasjon og utilstrekkelig kompensasjon, og mener de ikke får det de betaler for.

Telia tilbyr poeng eller en kontantkompensasjon, men Forbrukerrådet mener dette er utilstrekkelig for mange, spesielt de som bor i sameier.

TV 2 beklager situasjonen og erkjenner at avstanden mellom partene er stor, men understreker at kundene finner veien til TV 2s innhold på andre måter.

Kontekst