
Agnes Grutle Brande ble feilaktig trukket for barnepass hos Sats
Agnes Grutle Brande ble feilaktig belastet for barnepasstjenesten MiniSats etter en tastefeil under innsjekking. Treningskjeden nektet først å refundere beløpet, men snur etter mediehenvendelse og beklager håndteringen av saken.
Kort oppsummert
- Agnes Grutle Brande ble feilaktig belastet for Sats' barnepasstjeneste MiniSats etter en tastefeil under innsjekking.
Agnes Grutle Brande (53) opplevde å bli feilaktig belastet for Sats' barnepasstjeneste, MiniSats, etter å ha trykket feil under innsjekking i september i fjor. Til tross for at hun varslet resepsjonisten og ble bedt om å ignorere feilen, mottok hun senere en faktura for tjenesten.
Sats' kundeservice avviste først refusjon, med henvisning til at hun hadde registrert tjenesten innenfor en 12-måneders periode og ikke åpnet en e-post om prisendringer. Etter at Dagbladet tok kontakt med Sats, beklaget Tina Brodal, Nordic PR Manager, kundeservice sin manglende fleksibilitet og bekreftet at pengene nå vil bli refundert.
Brande uttrykker glede over at Sats snur og håper flere tilfeller vil bli undersøkt.
Agnes Grutle Brande
Tina Brodal
Sats
Dagbladet