Helthjem kritiseres for 'idiotisk' hentestedvalg på Tromøy
3 dager siden siste oppdatering
1 min lesetid
3 dager siden siste oppdatering
1 min lesetid
En kunde uttrykker sterk frustrasjon over Helthjems valg av hentested på Hisøy, som er basert på luftlinje fremfor praktisk reisevei for beboere på Tromøy. Denne praksisen tvinger mottakere til en betydelig lengre biltur, noe som reiser spørsmål om selskapets logistikkstrategi og kundetilfredshet.
En kunde kritiserer leveringstjenesten Helthjem for et upraktisk valg av hentested for pakker til Brattekleiv på Tromøy. Helthjem dirigerer pakker til Joker Hisøy, med begrunnelsen fra kundeservice at dette er «nærmest i luftlinje».
Dette valget ignorerer den faktiske reisetiden, som innebærer en biltur på rundt 30 minutter, eller en svømmetur over Galtesund. Kunden påpeker at Extra Tromøytunet på Tybakken, et annet hentested, kun ligger 10 minutter unna.
Forsøk på å endre hentested permanent ble avvist av Helthjem, som advarte om at en slik endring ville gjelde alle i postnummer 4818. Innlegget, som opprinnelig ble publisert på LinkedIn, belyser en utfordring hvor logistikktjenester prioriterer teoretisk avstand over reell tilgjengelighet, noe som skaper unødvendig merarbeid og irritasjon for mottakerne.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!