

En familie på åtte personer, som hadde bestilt en «all inclusive»-tur til Kypros gjennom Apollo, fikk ferien sin ødelagt da de ikke fant bestillingen sin ved innsjekkingsautomaten på Oslo lufthavn. Apollos kundetelefon var stengt, og familien måtte vente over et døgn for å få hjelp.
De endte opp med å bestille nye billetter selv og kom seg til Kypros to dager forsinket. Pakkereisenemnda har konkludert med at Apollo er ansvarlig for feilen og må betale erstatning til familien.
Apollo beklager hendelsen og sier de vil følge nemndas beslutning.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
6 måneder siden
TV2
6 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
VG
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
VG
3 måneder siden
Dagbladet
4 dager siden
TV2
1 måned siden
Dagbladet
1 måned siden
TV2
7 dager siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2
1 måned siden
TV2