To kunder, Renate og Aslaug, opplevde problemer med sine Euroflorist-bestillinger. Renate mottok en blomsterdekorasjon som ikke соответствовала beskrivelsen og luktet vondt.
Aslaug fikk en juledekorasjon med allergener, til tross for at hun hadde bestilt en allergivennlig variant. Begge klaget uten å bli hørt før TV 2 hjelper deg kontaktet Euroflorist.
Selskapet beklaget hendelsene og tilbød kompensasjon. Euroflorist vil forbedre bestillingsprosessen for å unngå lignende problemer i fremtiden.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
TV2
4 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
6 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
4 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
VG
2 måneder siden
TV2
3 måneder siden
TV2
4 måneder siden
Dagbladet