Nyhetssaker
TV2 nyheter: Euroflorist beklager feilaktige blomsterleveringer etter mediehenvendelse
Artikkel

Euroflorist beklager feilaktige blomsterleveringer etter mediehenvendelse

4 måneder siden siste oppdatering

3 min lesetid

TV2 logo

Kort oppsummert

  • Renate (50) bestilte en blomsterdekorasjon fra Euroflorist som ikke соответствовала beskrivelsen og luktet vondt.

Sammendrag

To kunder, Renate og Aslaug, opplevde problemer med sine Euroflorist-bestillinger. Renate mottok en blomsterdekorasjon som ikke соответствовала beskrivelsen og luktet vondt.

Aslaug fikk en juledekorasjon med allergener, til tross for at hun hadde bestilt en allergivennlig variant. Begge klaget uten å bli hørt før TV 2 hjelper deg kontaktet Euroflorist.

Selskapet beklaget hendelsene og tilbød kompensasjon. Euroflorist vil forbedre bestillingsprosessen for å unngå lignende problemer i fremtiden.

Kontekst