Kansellert fly fra Antalya: Ekkelt hotell frustrerer reisende
Et par ble strandet på Gardermoen etter kansellert fly fra Antalya, men et tilbud om hotellrom endte i fiasko da rommet var skittent og hadde kakerlakker. De returnerte til flyplassen, mens reiseselskapet Ving beklager ubehaget og sier de var på saken.
5 dager siden siste oppdatering
2 min lesetid
Kort oppsummert
- Fly fra Antalya kansellert grunnet tekniske problemer, noe som førte til overnatting på flyplass.
Sammendrag
Espen Sunnarvik og samboer Ann Renate Øren skulle fly fra Antalya til Gardermoen, men flyet ble kansellert grunnet tekniske problemer. Etter en natt på flyplassen ble de tilbudt et hotellrom, men avslo da rommet var ekstremt varmt (30-40 grader), skittent og hadde kakerlakker. Paret valgte derfor å returnere til flyplassen, da de mente det var bedre enn hotellet.
Sunnarvik uttrykker misnøye med oppfølgingen og mener opplevelsen nesten har ødelagt ferien. Hotellet benekter påstandene om skitt og kakerlakker. Ving beklager situasjonen og sier de har stor forståelse for de reisendes ubehag, men at det kan ta tid å løse slike saker.
De oppfordrer reisende til å ta direkte kontakt ved problemer. Et nytt fly er satt opp for søndag ettermiddag. Paret må fortsatt reise åtte timer fra Oslo til Florø og vurderer hotell i Oslo grunnet mangel på søvn.
Kontekst
Perspektiver
Espen Sunnarvik: Føler seg dårlig oppfulgt, rommet var skittent, varmt og hadde kakerlakker, og det var bedre å være på flyplassen.
Hotellet: Benekter at rommet var skittent eller hadde kakerlakker.
Ving (Clas Pellvik): Beklager situasjonen og har stor forståelse for de reisendes ubehag, men påpeker at det kan ta tid å løse slike saker.
Mulige konsekvenser
Paret returnerte til flyplassen i stedet for å bo på hotellet.
Et nytt fly er satt opp for søndag ettermiddag.
Paret må fortsatt reise åtte timer fra Oslo til Florø og vurderer hotell i Oslo grunnet mangel på søvn.
Espen Sunnarvik
Ann Renate Øren
Clas Pellvik
Ving
TV 2
Antalya
Gardermoen
Oslo
Florø