
Kvinne fikk veggedyr fra hotell: Møbler måtte på fryselager
2 måneder siden siste oppdatering
3 min lesetid
2 måneder siden siste oppdatering
3 min lesetid
Milla Lian opplevde å få veggedyr med seg hjem fra et hotellopphold i Oslo, noe som førte til omfattende utslett og store problemer i hjemmet. Saken har utviklet seg til en konflikt med hotellet, som nekter ansvar, samtidig som Forbrukerrådet gir råd om hvordan man bør håndtere slike situasjoner.
Milla Lian og søsteren Emma Langørgen fikk omfattende veggedyrbitt etter et hotellopphold i Oslo. Milla tok trolig med seg insektene hjem til Trondheim, noe som krevde at alle klær og møbler måtte på fryselager i flere uker, og hun kunne ikke bo hjemme.
Søstrene forsøkte å få erstatning fra hotellet, men opplevde at hotellet først nektet å svare og deretter blokkerte nummeret deres. Hotellet, Hotel Verdandi, benekter å ha hatt veggedyr på rommet og hevder de ikke fant spor av insekter etter gjestenes utsjekk.
De tilbød likevel å refundere to netter som en "gest", men pengene er ennå ikke mottatt. Forbrukerrådet understreker viktigheten av å klage raskt og dokumentere skadene for å kunne kreve erstatning for utgifter.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!