

Dubai-sjokoladen, kjent fra sosiale medier, har skapt stor etterspørsel. Sjokoladen, som er fylt med pistasjkrem, tahini og kataifi, ble lansert i Normal-butikker og solgte ut raskt flere steder.
Ifølge landssjefen i Normal skyldes det kombinasjonen av høy etterspørsel, konkurransedyktig pris og oppmerksomhet i sosiale medier. Sjokoladen koster 118 kroner, noe som reflekterer høye priser på kakao og pistasj.
Selv om ingrediensene har vært brukt i andre land i lang tid, har denne kombinasjonen blitt en viral hit.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
VG
1 måned siden
VG
2 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
NRK
3 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
1 måned siden
TV2
2 dager siden
Dagbladet
2 måneder siden
TV2
3 måneder siden
NRK
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
VG
2 måneder siden
Nettavisen