Rahmatullah Rahimi bestilte hvitevarer fra Samsung under «Black Month», men kjøleskapet ble kansellert av Samsung. Til tross for kanselleringen, fortsatte Klarna å kreve betaling for kjøleskapet, og hevdet feilaktig at Samsung hadde bevis for levering.
Rahimi forsøkte å løse problemet med både Klarna og Samsung, men følte seg oversett. Forbrukerrådet fastslo at Rahimi var uskyldig og at Samsung måtte ta ansvar for feilen.
Etter at TV 2 hjelper deg involverte seg, beklaget Klarna sin feil og slettet kravet. Samsung har ikke kommentert saken.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
6 måneder siden
VG
3 måneder siden
TV2
20 dager siden
Dagbladet
3 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
e24
3 måneder siden
TV2
5 måneder siden
NRK
4 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
TV2
5 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2