Ahmad Alhalabi (31) og samboeren opplevde at deres drømmebad i Oslo ble et mareritt etter å ha bestilt spesialdesignet baderomsinnredning fra nettbutikken MarbleMade Studio. Paret forhåndsbetalte 33. 900 kroner for en marmorvask og skap, med lovet levering innen 20.
mars, men varene uteble. Etter gjentatte purringer og manglende svar, fikk de beskjed om åtte ukers forsinkelse, noe som tvang dem til å forlenge leieavtalen og pådra seg doble boutgifter. Leveringsfristen ble utsatt flere ganger, og paret måtte til slutt flytte inn hos Alhalabis mor.
De rådførte seg med advokat og krevde full refusjon, men MarbleMade Studio, representert ved daglig leder Yvonne Haveland Evensen, tilbød delbetaling og krevde at paret korrigerte negative anmeldelser. Forbrukerrådet er kjent med fem klager mot The Agency Holding AS, selskapet bak MarbleMade Studio, som tidligere drev nettbutikken We Are Fit med lignende problemer. Paret har nå sendt kravet til Namsfogden og bruker kjøkkenvasken i sin nye leilighet, mens de venter på refusjon og har bestilt ny innredning fra et annet selskap.