Nyhetssaker
NRK logo

NRK

Fokus på UGC: Slik tjener du penger på brukargenerert innhald

User Generated Content (UGC) har blitt en populær måte å tjene penger på ved å lage reklameinnhold for bedrifter. Konseptet, der vanlige folk lager videoer for bedrifters kanaler, skiller seg fra tradisjonell influencer-markedsføring.

1 måned siden

3 min lesetid

Kort oppsummert

  • Izia Line (26) har tjent over én million kroner på å lage UGC-videoer for bedrifter.

User Generated Content (UGC), eller brukargenerert innhald, er eit konsept der privatpersonar lagar videoar om produkt eller tenester som bedrifter kjøper og publiserer på eigne kanalar. Izia Line (26), kjend som Ugc. norge på TikTok, har gjort dette til fulltidsjobb og tent over éin million kroner.

Ho starta deltid for to år sidan og understrekar at det krev mykje innsats, særleg i starten, med pitching, forhandling, manusarbeid, filming og redigering. Josefine Holter Lofstad (28) brukar UGC som ekstrainntekt og finn oppdrag via plattformer som Influee. Begge advarer mot dyre UGC-kurs og meiner nødvendig kunnskap finst gratis på sosiale medium.

Dei gir ulike råd om prissetting per video, men er samde om at det er avgjerande å ha ein tydeleg avtale om bruksrettigheiter for innhaldet. Professor Asle Fagerstrøm og høgskulelektor Mathilde Hogsnes ved Høyskolen Kristiania peikar på at UGC opplevast meir truverdig enn tradisjonell reklame, men at det kan vera vanskeleg for forbrukarar å skilja betalt frå ubetalt innhald, og at kreatørar kan bli utnytta ved uklare avtalar.

Izia Line

Josefine Holter Lofstad

Asle Fagerstrøm

Mathilde Hogsnes

Logan Paul

KSI

Egmont

Høyskolen Kristiania

Influee

Bærum