

Flytoget lanserer en ny tjeneste som tilbyr bagasjehenting hjemme hos kunder i Oslo-området. Reisende kan bestille tjenesten senest dagen før avreise.
Bring henter bagasjen i et avtalt tidsvindu, skanner boardingkort, skriver ut bagasjelapp og sjekker inn bagasjen. Kunden mottar en SMS-bekreftelse når bagasjen er levert.
Flytoget ønsker å gjøre reisen enklere og mer stressfri for sine kunder.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
7 dager siden
Nettavisen
1 måned siden
Dagbladet
4 måneder siden
TV2
6 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
VG
3 måneder siden
VG
5 måneder siden
Nettavisen
13 timer siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
e24
6 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
TV2
26 dager siden
NRK
4 måneder siden
Dagbladet