

Vy har mottatt 1200 henvendelser fra passasjerer etter togstansen som rammet hele landet første juledag. Togstansen varte i over tolv timer, og mange reisende måtte finne alternative transportmidler som fly, buss og taxi for å komme frem.
Kollektivselskapet Entur, som har ansvaret for kundeservice, måtte utvide åpningstidene for å håndtere det store antallet henvendelser.
Vy forventer at antallet henvendelser vil øke i løpet av de neste to ukene.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
e24
5 måneder siden
NRK
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
e24
5 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
NRK
6 måneder siden
TV2
24 dager siden
VG
3 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
TV2
5 måneder siden
NRK
3 måneder siden
VG
5 måneder siden
e24