

Artikkelen utforsker hvordan influensere på sosiale medier påvirker folks kjøpsbeslutninger, ofte uten at folk er klar over det selv. En forsker mener at influensere definerer trender og at folk internaliserer budskapene deres.
Artikkelen viser hvordan anbefalinger fra influensere som Sophie Elise Isachsen har ført til økt salg for lokale bedrifter og en forfatter.
Undersøkelser viser at unge mennesker er mest mottakelige for denne påvirkningen, og at autentisitet er viktigere enn betalt reklame for å skape engasjement og øke salget.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
2 måneder siden
NRK
5 måneder siden
e24
1 måned siden
Nettavisen
4 måneder siden
VG
6 måneder siden
NRK
3 måneder siden
VG
2 måneder siden
NRK
2 måneder siden
VG
4 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Dagbladet
5 måneder siden
NRK
5 måneder siden
NRK
5 måneder siden
NRK