

Artikkelen i Haugesunds Avis diskuterer hvordan trender, spesielt de som spres via TikTok og influensere, påvirker folks kjøpsvaner. Den beskriver hvordan butikker raskt plukker opp populære produkter, og hvordan forbrukere lar seg rive med.
En forsker påpeker at påvirkningen ofte skjer ubevisst, og at spesielt unge er sårbare.
Forfatteren oppfordrer til en sunn skepsis og ettertanke før man lar seg overtale til å kjøpe trendprodukter, og minner om at ei bolle som regel bare er ei bolle.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
NRK
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
VG
4 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
TV2
15 dager siden
Nettavisen
4 måneder siden
NRK
4 måneder siden
TV2
4 måneder siden
NRK
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
3 måneder siden
VG
3 måneder siden
TV2
5 måneder siden
NRK