Møbel- og interiørkjeden Home & Cottage har gått konkurs, og mange kunder har betalt for varer de ikke har mottatt. Flere kunder reagerer på de store rabattene selskapet hadde i forkant av konkursen, og stiller spørsmål ved om de var klar over den kommende konkursen.
Kunder som har betalt med bankkort risikerer å tape pengene sine, men Forbrukerrådet anbefaler å kontakte banken for å undersøke muligheten for tilbakebetaling. Konkursboet er solgt, og den nye eieren skal forsøke å finne løsninger for kundene.
Det er også mulig for kunder å rette krav mot konkursboet, men de må være forberedt på å få en liten andel av kravet sitt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
e24
5 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
e24
6 måneder siden
e24
5 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
e24
1 dag siden
Nettavisen
4 måneder siden
TV2