Artikkelen avdekker hvordan butikkjeder lurer kunder med tilsynelatende gode tilbud på julevarer. Prisene varierer sterkt mellom ulike størrelser av samme produkt, og kunder kan ende opp med å betale betydelig mer enn forventet.
For eksempel kan en liter gløgg være fem ganger dyrere enn en halvliter. Mange kunder opplever dette som forvirrende og vanskelig å navigere, og de er sjokkerte over prisforskjellene.
Butikkene forsikrer at de fyller på med varer, men enkelte juleprodukter er begrenset.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
6 måneder siden
NRK
6 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
e24
3 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Dagbladet