

En undersøkelse fra Nettavisen avdekker store prisforskjeller på tilbudsvarer i dagligvarebutikker. Spesielt gulrøtter hos Kiwi er over dobbelt så dyre som hos Bunnpris.
Spareøkonom Kornelia Minsaas advarer mot å stole blindt på tilbudsaviser, da butikkene bruker psykologiske knep for å få kundene til å tro at de gjør et godt kjøp. Størrelsen på tilbudsvarene varierer også, noe som gjør det vanskelig å sammenligne priser.
Minsaas anbefaler å planlegge ukehandlingen for å unngå unødvendige kjøp og spare penger.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2
2 måneder siden
NRK
4 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
TV2
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen