

En pristest utført av Nettavisen viser at First Price-varer hos Kiwi har hatt store prisøkninger de siste årene. Spesielt fiskeprodukter som fiskeboller, fiskekaker og laks har økt kraftig, i noen tilfeller over 40 prosent.
Bloggeren «Gjerrigknarken» mener Kiwi utnytter kundenes tillit ved å øke prisene gradvis. Samtidig oppnår NorgesGruppen, som eier Kiwi, rekordresultater.
En pensjonist forteller at hun merker prisøkningene godt. Kiwi begrunner prisøkningene med økte kostnader i verdikjeden og den svake kronen, men hevder at First Price fortsatt tilbyr billige middager.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet