Kiwi får kritikk for å markedsføre grillpølser med slagordet «Gjør hverdagen billigere», selv om prisen har økt betraktelig det siste året. Kunder reagerer på prisøkningen, som er på over 17 prosent siden februar i fjor.
Kiwi forklarer prisstigningen med økte innkjøpspriser og viser til fjorårets påskekampanje. Samtidig tilbyr konkurrenter som Obs pølser til en lavere pris.
Kiwi hevder å ha den laveste prisen i lavprismarkedet, men både Extra og Rema 1000 har samme pris.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
2 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2