

Artikkelen er en kritisk kommentar til flere TV-reklamer som forfatteren finner å være dumme, fordummende og lite effektive. Spesielt reageres det på reklamer for Toro, Smash og Nidar, hvor budskapet oppfattes som irrelevant eller latterlig.
Forfatteren stiller også spørsmål ved bilreklamer som viser lovbrudd og kafferelamer som bruker intime scener for å selge produktet. Kiwireklamen kritiseres også.
Konklusjonen er at mange reklamer er så dårlige at de trolig virker mot sin hensikt og heller skader folks kjøpevilje.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
NRK
5 måneder siden
VG
5 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
TV2
3 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
5 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Dagbladet