

Guinness-øl opplever en kraftig økning i popularitet, både i Norge og internasjonalt. Bryggeriet sliter med å møte den store etterspørselen, men utvider kapasiteten for å imøtekomme veksten.
Populariteten skyldes blant annet kjendisers interesse og virale trender på sosiale medier, som «splitting the G».
Guinness er også populært blant yngre øldrikkere fordi det har relativt lavt kaloriinnhold og oppleves som lettere enn vanlig pils.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
VG
1 måned siden
TV2
13 dager siden
Dagbladet
1 måned siden
Dagbladet
2 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
NRK
4 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
NRK
5 måneder siden
TV2
2 måneder siden
NRK
3 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
TV2
5 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2