

Prinsesse Madeleines lansering av hudpleieserien «MinLen» har skapt debatt og kritikk. Kritikere mener det er problematisk at en prinsesse driver kommersiell virksomhet, da dette kan skade kongefamiliens image.
Eksperter påpeker at Madeleines navn gir selskapet et stort løft, men at produktene også vil bli gransket nøye. Hudpleieserien er utviklet sammen med et selskap grunnlagt av Rudolf Steiner, kjent for sin skepsis til vaksiner.
Serien retter seg mot barn og unge, noe prinsessen begrunner med et ønske om å tilby trygge produkter. Etter å ha blitt anmeldt for manglende reklamemerking på Instagram, har det svenske hoffet uttalt at de vil være mer oppmerksomme på markedsføring i fremtiden.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
13 dager siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
8 dager siden
Dagbladet
2 måneder siden
VG
5 måneder siden
VG
3 måneder siden
VG
3 måneder siden
NRK
6 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
VG
3 måneder siden
e24
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
e24
3 måneder siden
VG
5 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
NRK