

Kiwi svarer på Rema 1000s påskepriskutt ved å doble bonusen på frukt og grønt til 30 prosent for sine Kiwi Pluss-medlemmer. Kiwi omtaler dette som sin beste kampanje noensinne, og ønsker å motivere folk til et sunnere kosthold i påsken.
En undersøkelse viser at mange nordmenn ønsker å følge kostrådene, men opplever prisen på sunn mat som en barriere. Rema 1000 påpeker at de allerede har faste kampanjer på frukt og grønt, og lover flere tilbud i påsken.
Tidligere priskutt har vist at lavere priser øker salget av grønnsaker.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
TV2
3 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
13 dager siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen