

Dagligvarekjedene Kiwi, Extra og Rema 1000 konkurrerer om kundene med priskrig på frukt og grønt før påsken. Kunder kan finne varer som squash til fem kroner og blomkål til ti kroner.
Kiwi tilbyr 30 prosent bonus for sine medlemmer, Extra gir rabatt på utvalgte varer, og Rema 1000 har faste kilopriser på frukt.
En ekspert mener at de reduserte prisene kan føre til økt konsum av frukt og grønt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Nettavisen
13 dager siden
Nettavisen
5 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
2 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
TV2
2 måneder siden
VG
2 måneder siden
TV2