

En ny undersøkelse viser at Grandiosa er populært i julen, med nesten en fjerdedel av befolkningen som spiser det. Salget øker med 20 prosent i denne perioden, og Coop Prix forventer rekord med et tilbud på 30 kroner.
Grandiosa er en lokkevare som varierer i pris, og ernæringsfysiologer påpeker at pris påvirker folks matvalg.
Coop forsvarer sine tilbud med at de også har kampanjer på sunnere alternativer, og hevder å ta samfunnsansvar.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
5 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2
2 måneder siden
VG
3 måneder siden
TV2
6 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
1 måned siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
TV2