

Coop har startet en priskrig på frukt og grønt ved å tilby 50 prosent rabatt på «Alltid 8»-varene frem til påske. Dette som et ledd i å være billigst på frukt og grønt til påske, og kommer samtidig som Kiwi tilbyr 30 prosent bonus på frukt og grønt.
Coop melder om en betydelig økning i salget av disse varene siden de startet med «Alltid 8»-konseptet i august 2024. En markedsføringsprofessor stiller seg kritisk til effekten av priskrigene, og mener at folk flest handler der det er mest praktisk, uavhengig av tilbud.
Coop understreker at de ser en merkbar vekst etter at de begynte å fokusere på frukt og grønt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
TV2
4 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
VG
5 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
TV2
4 måneder siden
TV2
3 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
Dagbladet
6 måneder siden
VG