Til tross for at mange nordmenn hevder å ikke spise Grandiosa i julen, viser salgstallene en markant økning i denne perioden. En undersøkelse indikerer at nesten en fjerdedel av befolkningen faktisk spiser pizzaen i julen.
Coop har hatt stor suksess med kampanjer som tilbyr Grandiosa til redusert pris, noe som bidrar til økt salg. Historiske data bekrefter en salgsøkning på rundt 20 prosent i juletiden, noe som tyder på at mange foretrekker raske og praktiske måltider i den travle førjulstiden.
Ernæringsfysiologer påpeker at pris påvirker folks matvalg, mens Coop forsvarer sine tilbud med at de også har kampanjer på sunnere alternativer.
4 måneder siden
En fersk undersøkelse viser at de fleste nordmenn hevder å ikke spise Grandiosa i julen, men salgstallene forteller en annen historie. Coop har hatt stor suksess med kampanjer der Grandiosa selges til redusert pris, og salget øker betydelig i førjulstiden. Til tross for at mange sier de ikke spiser pizzaen i julen, selges det store mengder, spesielt i forbindelse med kampanjer. Historiske data viser en økning i salget på rundt 20 prosent i juletiden, noe som tyder på at mange foretrekker raske og praktiske måltider i den travle førjulstiden.
4 måneder siden
En ny undersøkelse viser at Grandiosa er populært i julen, med nesten en fjerdedel av befolkningen som spiser det. Salget øker med 20 prosent i denne perioden, og Coop Prix forventer rekord med et tilbud på 30 kroner. Grandiosa er en lokkevare som varierer i pris, og ernæringsfysiologer påpeker at pris påvirker folks matvalg. Coop forsvarer sine tilbud med at de også har kampanjer på sunnere alternativer, og hevder å ta samfunnsansvar.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!