Sjømat Norge har inngått samarbeid med Stordalen-eide byråer for å forbedre omdømmet til oppdrettsnæringen gjennom en ny kampanje. Kampanjen skal fokusere på åpenhet og ærlighet, og vise både fremskritt og utfordringer.
Sjømat Norge ønsker å motvirke oppfatningen om å være lukket, og vil dele informasjon om blant annet lusetall via nye nettsider. Reklamebyrået Smeh understreker at kampanjen vil balansere positive og negative sider for å treffe publikum bedre.
Tester har vist at folk blir mer positivt innstilt etter å ha sett kampanjen, men omdømmet er på et historisk bunnpunkt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
2 måneder siden
e24
26 dager siden
Nettavisen
3 måneder siden
VG
1 måned siden
NRK
2 måneder siden
Nettavisen
2 måneder siden
NRK
4 måneder siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
e24
12 dager siden
Nettavisen
5 måneder siden
NRK
27 dager siden
NRK
16 dager siden
Nettavisen
1 måned siden
e24
1 måned siden
Dagbladet