Strawberry Equities, via Belmonte Beverage Group, har inngått en avtale om å overta distribusjonen av Moët Hennessy-produkter i Norge. Dette inkluderer eksklusive merker som Dom Perignon og Veuve Clicquot.
Selskapet forventer en omsetning på 150 millioner kroner fra denne avtalen alene, og tror de vil omsette for 500 millioner i år. Petter Stordalen fremhever avtalen som et kvalitetsstempel for selskapet, og Moët Hennessy ser det som en vinn-vinn-situasjon for å effektivisere distribusjonen.
Stordalen spøker om at produktene nok ikke blir å finne i hotellenes minibarer.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
4 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
NRK
4 måneder siden
e24
4 måneder siden
e24
1 måned siden
TV2
3 måneder siden
e24
4 måneder siden
Dagbladet
21 dager siden
Dagbladet
1 måned siden
e24
3 måneder siden
e24
27 dager siden
Nettavisen
1 måned siden
Dagbladet
8 dager siden
e24
3 måneder siden
VG
4 måneder siden
e24