
Märtha og Durek tilbød sponsorpakker til bryllupet
6 dager siden siste oppdatering
2 min lesetid
6 dager siden siste oppdatering
2 min lesetid
Prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett tilbød sponsorpakker til sitt kommende bryllup, noe som har sjokkert svensk kongehusekspert Johan T. Lindwall. Pakkene, som kunne koste opptil elleve millioner kroner, lovet global eksponering og merkevareprestisje til amerikanske selskaper.
Nettavisen avslørte onsdag at prinsesse Märtha Louise og Durek Verrett tilbød sponsorpakker til sitt «rojale bryllup» i Geiranger. Amerikanske toppsjefer ble kontaktet for å bidra med produkter og gaver, mot løfter om «massiv global eksponering» og «økt merkevareprestisje». Svensk kongehusekspert Johan T.
Lindwall uttrykker stor forbauselse og mener paret åpenbart forsøker å tjene penger på Märthas kongelige tilknytning, stikk i strid med avtalen med kongehuset. Lindwall reagerer spesielt på at enkelte sponsorpakker hadde en prislapp på elleve millioner kroner, og kaller det «horribelt». Han spekulerer i om paret ønsker å leve et liv de ikke har råd til, noe som tvinger dem til å selge bryllupet til aktører som Hello!
Magazine og Netflix. Lindwall oppfordrer kong Harald og dronning Sonja til å reagere, da han mener dette «tråkker over alle grenser» og at Märtha Louise «har ni liv som kongelig». Nettavisen har ikke fått svar fra Märtha Louise eller Durek Verrett via deres manager, Carina Scheele Carlsen.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!