Trumf erkjenner feil etter kundeklager om manglende bonus
1 artikkel
9 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
9 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Trumf-kunder opplever at de ikke får utbetalt bonuspoeng fra netthandel som lovet, noe som fører til frustrasjon og klager. Norgesgruppen, som eier Trumf, erkjenner flere feil i systemet og kundehåndteringen. Dette svekker tilliten til fordelsprogrammet og får kunder til å vurdere å kutte ut Trumf.
Flere Trumf-kunder melder om at de ikke mottar lovet bonuspoeng fra kjøp i nettbutikker tilknyttet Trumf Netthandel.
Norgesgruppen, som eier Trumf, erkjenner systemfeil og mangelfull oppfølging av klagesaker, og beklager overfor kundene.
Trumf forklarer at feil kan oppstå ved brudd i sporingslenken mellom medlem, Trumf, provisjonspartner og nettbutikk, samt ved bruk av annonseblokkere.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!