Dyson-kunde: Leveringskaos og returproblemer med støvsuger
1 artikkel
25 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
25 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Grete Henningsen opplevde leveringskaos og returproblemer med en Dyson-støvsuger til 10.580 kroner, noe som resulterte i et ubetalt Klarna-krav. Forbrukerrådet bekrefter lignende utfordringer med Dysons kundeservice, men saken er nå løst.
Kunde bestilte Dyson-støvsuger til 10.580 kr, men mottok kun dokkingstasjon etter tre uker, og støvsugeren kom mye senere.
Dyson beskyldte Postnord for tyveri, ga motstridende informasjon og nedlatende kommentarer, noe som førte til en vanskelig returprosess.
Forbrukerrådet bekrefter utbredte problemer med Dysons kundeservice, men saken for Henningsen er nå løst etter mediehenvendelse.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!