Nyhetssaker
Person

Nora Wennberg Gløersen

Totalt 9 artikler.

Kunde ventet ett år på marmorbord: Fikk pengene tilbake
TV2 logoTV2

Kunde ventet ett år på marmorbord: Fikk pengene tilbake

Ole Andre Osmundsen ventet ett år på et spesialbestilt marmorbord med biopeis fra MarbleMade Studio, men mottok aldri varen. Etter gjentatte forsinkelser og manglende levering, annullerte Klarna kjøpet og refunderte pengene. Saken belyser utfordringer med nettbutikken, som også er under Forbrukertilsynets oppmerksomhet.

Familie svindlet på Kreta: Booking.com-leilighet eksisterte ikke
TV2 logoTV2

Familie svindlet på Kreta: Booking.com-leilighet eksisterte ikke

Snorre Hagen og familien opplevde et feriemareritt da deres luksusleilighet på Kreta, bestilt via Booking.com, viste seg å ikke eksistere. De ble stående uten overnatting midt på natten, til tross for advarsler og Booking.coms løfter om hjelp. Saken belyser utfordringer med svindel på bookingplattformer og manglende ansvar fra selskapets side.

Ektepar fikk kansellert USA-retur uten varsel: Kjøpte nye billetter
TV2 logoTV2

Ektepar fikk kansellert USA-retur uten varsel: Kjøpte nye billetter

Ekteparet Bakka opplevde at returflyet fra USA ble kansellert uten varsel, noe som tvang dem til å kjøpe nye billetter for 20.000 kroner. Reisebyrået Travellink beklager en teknisk feil og refunderer paret 30.354 kroner etter at TV 2 hjelper deg engasjerte seg i saken.