Kjæledyrkjeden Musti har opplevd betydelig vekst i Norge siden første butikk åpnet i Oslo i 2016, og har nå 86 butikker. Selskapet har nylig passert en omsetning på én milliard kroner de siste tolv månedene, med et resultat før skatt på 32 millioner kroner i fjor. Musti rapporterer en organisk vekst på 8,5 prosent i et marked som selv vokste med rundt 3 prosent, noe som indikerer at Musti driver mye av veksten.
Sjef Erik Skjærstad mener de har rykket fra konkurrentene og tar markedsandeler i høyt tempo. Musti planlegger ytterligere 15 butikkåpninger de neste seks til åtte månedene, både gjennom nye etableringer og oppkjøp.
Selskapet ser også en formidabel vekst i etterspørsel etter tjenester som hundefrisør og spa. Etter ni år i Musti, hvor han har ledet selskapet fra null til milliardomsetning, bytter Skjærstad bransje og går til kosmetikkselskapet Kicks.