Rema 1000: Kundene raser over villedende juice-emballasje
1 artikkel
13 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
13 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Kunder reagerer på Rema 1000s nesten identiske kartonger for Prima appelsinjuice og appelsinnektar, som har ulikt innhold og pris. Eksperter kritiserer designet som villedende, mens Rema 1000 varsler justeringer for å tydeliggjøre forskjellene.
Rema 1000s Prima appelsinjuice (100% juice) og appelsinnektar (50% juice, 45% vann, 5% sukker) selges i nesten identiske kartonger.
Kunder og eksperter kritiserer emballasjedesignet som villedende, da det lett fører til forveksling og reduserer forbrukermakten.
Rema 1000 erkjenner at forskjellene kan være vanskelige å oppfatte og arbeider med små justeringer i designet.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!