Elkjøp: Kunde kritiserer feilhåndtering av Macbook-reklamasjon
1 artikkel
12 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
12 timer siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Nina Karud kritiserer Elkjøp for en langvarig og frustrerende kundeopplevelse etter kjøp av en Macbook Air med dårlig batterikapasitet. Hun opplevde gjentatte avslag på service, manglende informasjon om funnet feil, og problemer med dataoverføring på ny maskin.
Nina Karud opplevde at hennes nye Macbook Air hadde betydelig dårligere batterikapasitet enn lovet, kun fire timer mot 18 timer.
Elkjøp Sandvika avviste feil tre ganger, men innrømmet senere å ha funnet en feil under den tredje testen uten å informere kunden.
Etter å ha fått ny maskin, oppsto problemer med dataoverføring og filorganisering, til tross for serviceavtale og bruk av Elkjøp Cloud.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!