Nyhetssaker
Flor & Fjære opplever økt interesse etter «Boksen»

Flor & Fjære opplever økt interesse etter «Boksen»

Nettavisen logo

Kort oppsummert

  • Flor & Fjære opplevde en 7000 prosent økning i nettsidetrafikk etter TV 2-programmet «Boksen».

Hageparadiset Flor & Fjære opplevde en markant økning i popularitet etter å ha vært sentral i TV 2-programmet «Boksen». Nettsidetrafikken økte med 7000 prosent, og mange har booket besøk.

Deltakerne i programmet fikk overnatte i midlertidige hytter, noe som normalt ikke tilbys. Innspillingen krevde midlertidig tillatelse fra kommunen og oppgradering av infrastrukturen.

Fjoråret var rekordbra for Flor & Fjære med over 43 000 besøkende og en omsetning på over 80 millioner kroner. Selv om TV 2 har bestilt en ny sesong av «Boksen», er det usikkert om den vil bli spilt inn på Flor & Fjære.