

SAS' lojalitetsprogram «Conscious Traveler» anmeldes for villedende markedsføring av det danske Forbrukerrådet Tænk, som mener programmet driver med grønnvasking. Programmet belønner kunder for å engasjere seg i aktiviteter og kjøp som har liten eller ingen positiv effekt på klimaet.
SAS avviser kritikken og hevder at programmet er en del av deres strategi for å redusere utslipp og transformere luftfarten til en bærekraftig industri.
Dette er ikke første gang SAS kritiseres for å fremme bærekraft samtidig som de oppfordrer til mer flyreise.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
4 måneder siden
NRK
3 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
e24
6 måneder siden
Dagbladet
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
NRK
1 måned siden
Dagbladet
1 måned siden
e24
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
e24
4 måneder siden
TV2
2 måneder siden
Nettavisen
5 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
Nettavisen