

SAS' kampanje for å skape Eurobonus-millionærer i forbindelse med overgangen til Sky Team, resulterte i at 900 personer oppnådde statusen, noe som overgikk selskapets forventninger. Kampanjen, som innebar reiser med 15 forskjellige Sky Team-selskaper innen tre måneder, har blitt kritisert av miljøorganisasjoner for å oppmuntre til unødvendige flyreiser og økt forurensning.
SAS forsvarer kampanjen med at den skapte synlighet og positive kunderelasjoner, og at antallet deltakere er lite sammenlignet med det totale medlemstallet.
En deltaker fullførte utfordringen på ni dager og mener kritikken er urettferdig, mens Framtiden i våre hender mener kampanjen bidrar til å forverre miljøproblemer og etterlyser strengere politisk regulering av flybransjen.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
e24
2 måneder siden
Dagbladet
1 måned siden
Dagbladet
3 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
2 måneder siden
Dagbladet
3 måneder siden
Nettavisen
11 dager siden
Dagbladet
5 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
Dagbladet
26 dager siden
Nettavisen
1 måned siden
e24
6 måneder siden
TV2
2 måneder siden
NRK