Artikkelen utforsker hvorfor folk er villige til å betale mer for treningssentermedlemskap, selv i dyrtider. Sats rapporterer om økte inntekter og medlemstall, noe som tyder på lav prissensitivitet.
Stadig flere nordmenn trener på senter, og faktorer som gruppetimer, fleksibilitet og bekvemmelighet bidrar til lojalitet.
Atferdsøkonomi forklarer hvordan irrasjonelle valg og følelser spiller inn, og at mange rettferdiggjør kostnaden ved å fokusere på fordelene som følger med medlemskapet, som tilgang til fasiliteter og gruppetimer.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
VG
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
NRK
25 dager siden
Nettavisen
2 måneder siden
Nettavisen
4 måneder siden
NRK
4 måneder siden
NRK
4 måneder siden
Nettavisen
3 måneder siden
Dagbladet
4 måneder siden
NRK
2 måneder siden
NRK
1 måned siden
TV2
5 måneder siden
Nettavisen
6 måneder siden
TV2