DNB og Vipps opplevde tekniske problemer som påvirket flere av deres tjenester mandag morgen. DNB slet med nettbanken, mobiloverføringer og mobilbetalinger, mens Vipps hadde problemer med kortbetalinger for enkelte brukere.
Ifølge Vipps skyldtes problemene en feil hos deres betalingsleverandør. BankID var ikke berørt av problemene og fungerte som normalt.
Både DNB og Vipps jobbet med å løse problemene så raskt som mulig, men det ble ikke gitt noen tidshorisont for når tjenestene ville være fullt operative igjen. Dette skapte utfordringer for kunder som er avhengige av disse tjenestene for å utføre banktjenester og betalinger.
3 måneder siden
DNB melder om tekniske problemer som påvirker nettbanken, mobiloverføringer og mobilbetalinger mandag morgen. I tillegg opplever enkelte brukere problemer med Vipps. Banken jobber med å løse problemene, men har ikke gitt noen tidshorisont for når tjenestene vil være fullt operative igjen. Dette kan skape utfordringer for kunder som er avhengige av disse tjenestene for å utføre banktjenester og betalinger.
3 måneder siden
DNB opplever tekniske problemer med nettbanken, mobiloverføringer og betaling med mobilen. Samtidig melder Vipps om problemer for enkelte brukere knyttet til kortbetalinger. Ifølge Vipps skyldes problemene en feil hos deres betalingsleverandør. Både DNB og Vipps jobber med å løse problemene så raskt som mulig. BankID er ikke berørt av problemene og fungerer som normalt.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!