BankID opplever problemer med både appen og kodebrikkefunksjonen, som begge er utilgjengelige. Dette betyr at brukere for øyeblikket ikke kan logge inn med BankID via app eller kodebrikke.
Selskapet melder selv om problemene på sin driftstatusside. StøStø, som leverer digitale tjenester i Norge og internasjonalt, er eid av BankID BankAxept AS.
Det er ikke oppgitt noen årsak til problemene eller når tjenestene forventes å være tilbake i drift.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!
3 måneder siden
BankID opplevde omfattende problemer torsdag morgen og formiddag, noe som førte til at tjenesten var utilgjengelig for mange brukere. Kommunikasjonsrådgiver Olav Kjær i Stø (tidligere BankID/BankAxept) opplyste at feilen ble lokalisert og rettet rundt klokken 11.30, og at tjenesten nå fungerer som normalt igjen. Kodebrikkefunksjonen var tilgjengelig gjennom hele perioden, selv om en feil på nettsiden feilaktig viste den som utilgjengelig. Stø beklager ulempene dette medførte for brukerne.
3 måneder siden
BankID melder om problemer med både appen og kodebrikkefunksjonen. Ifølge selskapets driftstatusside er begge tjenestene utilgjengelige. StøStøStø, som leverer digitale tjenester i Norge og internasjonalt, er eid av BankID BankAxept AS. Det er ikke oppgitt noen årsak til problemene eller når tjenestene forventes å være tilbake i drift.
3 måneder siden
BankID melder om problemer med sin app og kodebrikkefunksjon. Ifølge selskapets driftstatusside er begge tjenestene utilgjengelige. Dette betyr at brukere for øyeblikket ikke kan logge inn med BankID via app eller kodebrikke.
3 måneder siden
BankID opplever problemer med både appen og kodebrikkefunksjonen, som begge er utilgjengelige. Dette melder selskapet selv på sin driftstatusside. StøStø, som leverer digitale tjenester i Norge og internasjonalt, er eid av BankID BankAxept AS.