Rema 1000s sjokobær utsolgt: Sosiale medier driver trenden
1 artikkel
2 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
1 artikkel
2 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Rema 1000s nye «Sjokobær med frysetørket jordbær og bringebær» ble raskt utsolgt etter lansering i uke 37. Etterspørselen har overgått forventningene, drevet av brukergenerert innhold på sosiale medier. Produktet forventes tilbake på lager om få uker.
Rema 1000s nye «Sjokobær med frysetørket jordbær og bringebær» ble raskt utsolgt etter lansering i uke 37, med etterspørsel langt over forventning.
Høyskolelektor Mathilde Hogsnes forklarer at brukergenerert innhold på sosiale medier driver salgstrender, da det oppleves som autentisk og skaper fellesskap.
Rema 1000 jobber med produsenten for å få flere sjokobær ut i butikk, og forventer god beholdning igjen i løpet av få uker.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!