
Forbrukerrådet kritiserer Beauty House for fakturering uten samtykke
1 artikkel
13 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...

1 artikkel
13 dager siden siste oppdatering
Laster oppsummering...
Laster hovedpunkter...
Mohammad Raza Hussaini ble fakturert av Beauty House for en tannblekingstime han aldri bekreftet, og nektet å avbestille. Forbrukerrådet kaller praksisen aggressiv, da stillhet ikke er samtykke. Saken kan ende i forliksrådet.
Mohammad Raza Hussaini ble fakturert av Beauty House for en tannblekingstime han aldri bekreftet, og nektet å avbestille.
Forbrukerjurist Nora Wennberg Gløersen fra Forbrukerrådet kritiserer praksisen og understreker at stillhet ikke er samtykke.
Beauty House's eier, Adi Velic, hevder de fulgte rutiner og informerte kunden tydelig om vilkår for avbestilling via e-post.
Ingen kommentarer ennå. Vær den første til å kommentere!